آموزش ایلوستریتور

آموزش ایلوستریتور رسانه آموزشی مکتب تی وی

آموزش ایلوستریتور

آموزش ایلوستریتور رسانه آموزشی مکتب تی وی

Illustrator Training یا آموزش ایلوستریتور که در رسانه آموزشی مکتب تی وی به صورت کاملا تعاملی و عملی ایجاد میگردد.

  • ۰
  • ۰

در این آموزش ایلوستریتور به آموزش mesh در ایلوستریتور می پردازیم.

در این مقاله از آموزش ایلوستریتور به آموزش مش در ایلوستریتور میپردازیم و قصد داریم دو طرح زیبا را برایتان اجرا کنیم اولین آموزش مربوط است به طراحی سه بعدی یک فیگور دست و آموزش بعدی طراحی موز به صورت سه بعدی است.

دو مدل مش وجود دارد یک مدل مش دستی است که باید حجم را با دست ایجاد کرد یک مدل مش دیگر وجود دارد به نام مش اتوماتیک که ساختار آن فرق می کند. مثلا یک تلفن را دستتان بگیرید و آن را از دستتان در بیاورید حال فیگور دستتان را مشاهده کنید، مثل حالت تلفن است.یا مثلا ماوس را در دستتان بگیرید و آن را دربیاورید فیگور دست به همان شکل نگه دارید حالا اگر زیر این فیگور اسم برند ماوس را بنویسید می شود تبلیغ ماوس! یا تبلیغ تلفن… هدف از این تمرین این است که دانشجو یاد بگیرد که لزوما نباید درتهیه ی یک آگهی تبلیغاتی خود یک شکل باشد و می تواند مفهومی از آن شکل باشد.

طراحی سه بعدی فیگور دست در نرم افزار ایلوستریتور

در نرم افزار ایلوستریتور یک سند A 4 را به شکل landscape ایجاد می کنیم و در منوی window بخش work space را روی ساختار painting قرار می دهیم و بعد در منوی file گزینه place را انتخاب می کنیم و در آنجا تصویر فیگور دست را به دلخواه انتخاب می کنیم. تصویر را با ابزار selection انتخاب می کنیم و اندکی opacity آن را کم می کنیم و در منوی object از زیر منوی lock فرمان selection را انتخاب می کنیم تا تصویر قفل شود.

برای مشاهده این مطلب به صورت کامل به آدرس زیر میتوانید مراجعه کنید:

 

https://maktabtv.com/blog/mesh-tool-in-illustrator/

  • ۹۸/۰۶/۱۴
  • hossein bafandeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی