آموزش ایلوستریتور

آموزش ایلوستریتور رسانه آموزشی مکتب تی وی

آموزش ایلوستریتور

آموزش ایلوستریتور رسانه آموزشی مکتب تی وی

Illustrator Training یا آموزش ایلوستریتور که در رسانه آموزشی مکتب تی وی به صورت کاملا تعاملی و عملی ایجاد میگردد.

  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید رد شوید از منوی زیر استفاده کنید و مستقیماً به آموزش ایندیزاین از مبتدی تا پیشرفته بروید که من بهترین دوره های InDesign را که به صورت آنلاین پیدا کردم برای  پیوند می دهم.

با این حال ، من پیشنهاد می کنم این قسمت اول را سریع بخوانید ، زیرا به شما کمک می کند تا درک کنید چرا برخی از دوره ها عالی هستند و برخی دیگر فقط خوب هستند.

https://maktabtv.com/Courses/indesign/

آیا برای یادگیری نحوه استفاده از آن به دوره InDesign نیاز دارید؟
کدام دوره را باید بگذرانید؟
دوره آفلاین InDesign (در کلاس)
دوره های آنلاین InDesign
نکات و ترفندهای بیشتر از InDesign
دانش خود را گسترش دهید
منابع مفید دیگر برای بهبود مهارت های InDesign شما
چرا باید یک دوره InDesign بگذرانید؟

آیا برای یادگیری نحوه استفاده از آن به دوره InDesign نیاز دارید؟
بیایید زمان زیادی را صرف این کار نکنیم. پاسخ کوتاه بله است.

این دوره برای یادگیری نحوه استفاده از InDesign و جلوگیری از اشتباهات دردناک (شگفت آور) کاملاً ضروری است!

InDesign نرم افزاری کاملاً آسان و با کاربرد بسیار آسان است. هنگامی که آن را درک کردید ، می توانید طرح های شگفت انگیزی ایجاد کنید. اما آیا این بدان معناست که شما باید بیاموزید که چگونه فقط در 20 دقیقه چگونگی استفاده از یک راه حل فوق العاده پیچیده را که سالها طول می کشد برای مردم طول بکشد؟

نه ، این قطعاً به این معنی نیست.

در زیر خواهید دید که من دوره ای را پیوند داده ام که قول می دهد نحوه استفاده از InDesign را در 22 دقیقه به شما آموزش دهد!

این دوره توسط دیوید بلاتنر ، یکی از بهترین معلمانی است که می توانید داشته باشید ، اما این دوره برای شخصی نیست که هر روز را در این دیزاین صرف ایجاد اسناد از ابتدا و سپس چاپ کند.

این دوره اولین گامی است که می توانید بردارید. اگر مدیر شما پرونده InDesign را آزاد می کند که نیاز به ویرایش دارد و قبلاً هرگز InDesign را ندیده اید ، این باید تماشا شود.

اما اگر شغل شما نیاز به کار بیش از چند ساعت در هفته با InDesign دارد - پس باید فوراً آموزش های عمیق تری را در نظر بگیرید.

در اینجا هم خود ادوبی از ایندیزاین میگوید:

https://helpx.adobe.com/indesign/tutorials.html



کدام دوره را باید بگذرانید؟
در اینجا شما دو گزینه دارید: آفلاین یا آنلاین.


دوره آفلاین InDesign (در کلاس)
اگر دوره های سنتی را ترجیح می دهید ، پیشنهاد می کنم گروه کاربری محلی Adobe (گروه کاربری سابق InDesign) خود را از این لیست پیدا کنید و ببینید چه گزینه ها یا پیشنهادهایی برای شما دارند. به خاطر داشته باشید که این راه حل احتمالاً گران تر خواهد بود.

من بعد از گذراندن دوره آموزش زنده خود ، به شما پیشنهاد می کنم که به اینجا برگردید و به منابعی که می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید ، نگاهی بیندازید - زیرا مطمئن هستم که بیشتر مطالبی که در آنجا خواهید دید ، در کلاس توضیح داده نمی شوند!

بنابراین ، این صفحه را علامت گذاری کنید!


دوره های آنلاین InDesign
در صورت درخواست عاشق دوره های آنلاین هستم! من انگلیسی یاد گرفتم ، مهارتهای خود را در InDesign ارتقا دادم ، و در حال حاضر من ماندارین را می خورم - همه با منابع آنلاین.

میزان اطلاعات و کیفیتی که می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید شگفت انگیز است. و از آنجا که یک دوره آنلاین می تواند به افراد زیادی دسترسی داشته باشد ، قیمت معمولاً مقرون به صرفه است و معلم می تواند هزینه بیشتری را برای ایجاد دوره و تکرار و بهبود آن سرمایه گذاری کند.

با این وجود ، در اینجا یک مشکل بزرگ وجود دارد: بیش از حد انتخاب کردن.

اگر در گوگل "دوره InDesign" را جستجو کنید ، منظور من را خواهید دید.

نتایج کلمات کلیدی Google برای "دوره InDesign"

کدام دوره را باید بین LinkedIn Learning ، YouTube و 12.5 میلیون + نتیجه باقیمانده انتخاب کنید؟

من بسیاری از این دوره های آنلاین InDesign را گذرانده ام ، بنابراین شما مجبور نیستید. و در اینجا نحوه یادگیری InDesign وجود دارد اگر امروز مجبور به یادگیری آن باشم.

  • ۹۹/۰۶/۱۶
  • hossein bafandeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی