آموزش حرکت گرافیک
موشن گرافیک نوعی فیلم سازی است که از گرافیک متحرک برای تولید آن استفاده می کند. در این آثار دو هنر فیلم سازی و گرافیک با یکدیگر ترکیب شده و از قابلیت های هر دو برای انتقال محتوا و پیام استفاده شده است. اگرچه انواع مختلفی از گرافیک های حرکتی ، مانند بازی های سایه ، در هنرهای باستان وجود داشته است ، اما این روش مدیون ظهور نرم افزارهای رایانه ای و گسترش زمینه چندرسانه ای است. به زبان ساده ، فیلم هایی که پیام و محتوا را به شکلی متحرک و گرافیکی منتقل می کنند ، گرافیک حرکتی هستند. کلمه حرکت به فارسی پویا ترجمه می شود و به هرچیزی که حرکت داشته باشد گفته می شود. استفاده از عناصر بصری گرافیکی برای تأثیر فوری و جلب توجه مخاطبان هدف و این موارد ، مانند سایر کارهای گرافیکی ، انتزاعی ، حداقل ، نمادین و نمادین هستند. این ویژگی ها باعث می شود که هم در فیلم هایی که به منظور برند سازی تولید می شوند و هم در فیلم هایی که فرآیندی را توصیف می کنند ، خصوصاً فیلم های آموزشی ، مورد استفاده گسترده قرار گیرند. تأثیر رنگ ، فرم ، بافت ، حرکت و ... همراه با موسیقی و جلوه های صوتی می تواند موضوع مورد نظر را در حافظه مخاطب حک کند ، به عنوان مثال: رنگ سازمانی ، آرم ، تایپوگرافی و سایر عناصر یک مارک تجاری به ضمیر ناخودآگاه مراجعه کنید. شناسایی آرم و مارک تقریباً در همه شبکه های تلویزیونی توسط تیزرها ، ایستگاه های آرم ، تبلیغات ، زیرنویس ها ، افتتاحیه ها ، اعلامیه برنامه ها و بین برنامه های حرکات گرافیکی انجام می شود و این که می توانند بصورت آفلاین و آنلاین در رایانه شخصی و موبایل در وب سایتها و نرم افزارهای نمایش انجام شوند می تواند فیلم را نمایش دهد با یادگیری موشن گرافیک ، شما قادر به معرفی و تبلیغ انواع محصولات خواهید بود.
- ۹۹/۰۶/۱۶