آموزش ایلوستریتور

آموزش ایلوستریتور رسانه آموزشی مکتب تی وی

آموزش ایلوستریتور

آموزش ایلوستریتور رسانه آموزشی مکتب تی وی

Illustrator Training یا آموزش ایلوستریتور که در رسانه آموزشی مکتب تی وی به صورت کاملا تعاملی و عملی ایجاد میگردد.

  • ۰
  • ۰

موشن گرافیکی که در آموزش جامع موشن گرافیک میبینید ترکیبی از دو کلمه حرکت و گرافیک به معنای تصاویر متحرک است. تصاویری که به عنوان بردار شناخته می شوند و توسط نرم افزار ایجاد حرکت مانند After Effects جابجا می شوند. موشن گرافیک با ترکیب صدا و تصاویر متحرک جلوه ای جذاب ایجاد می کند و همین جذابیت منجر به استفاده از این ظرفیت در تبلیغات و فیلم سازی شد. موشن گرافیک ، علم ترکیب حرکت و صدا در رسانه های امروزی است. این روش معمولاً برای معرفی و تبلیغ استفاده می شود. حرکت گرافیکی استفاده از عناصر گرافیکی برای توضیح و تفسیر یک هدف خاص است. البته لازم به ذکر است که استفاده از موشن گرافیک در رسانه های تصویری به صورت سلیقه ای انجام می شود. این بدان معنی است که می توان از موشن گرافیک برای ایجاد 100٪ تیزر تبلیغاتی استفاده کرد. معمولاً زمان تبلیغات و فیلم های ساخته شده با حرکت گرافیکی 30 تا 90 ثانیه است. موشن گرافیک که در حال حاضر یکی از محبوب ترین رشته های هنری در صنعت دیجیتال است ، دانش استانداردی است که شامل نرم افزار زیر برای کار با آن است:
Adobe After Effects
Adobe Premier
احتراق Autodesk
Autodesk Maya یا 3DS Max
Apple Motion 3
Final Cut pro
مشتاق Xpress

https://maktabtv.com/Courses/motion-graphic/
با استفاده از این نرم افزارها می توان شغل Motion Graphic ایجاد کرد. کدام نرم افزار برای کار در صنعت هنر دیجیتال در زمینه Motion Graphic بهتر است ، می تواند محبوبیت آنها را با نظم بالا نیز درک کند. با یادگیری موشن گرافیک ، در مدت زمان کوتاهی به همه تکنیک ها تسلط خواهید یافت.

سورس های معتبر دنیا را میتوان در https://www.udemy.com/topic/motion-graphics/ دید 

 

  • ۹۹/۰۶/۱۶
  • hossein bafandeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی