آموزش ایلوستریتور

آموزش ایلوستریتور رسانه آموزشی مکتب تی وی

آموزش ایلوستریتور

آموزش ایلوستریتور رسانه آموزشی مکتب تی وی

Illustrator Training یا آموزش ایلوستریتور که در رسانه آموزشی مکتب تی وی به صورت کاملا تعاملی و عملی ایجاد میگردد.

  • ۰
  • ۰

در این آموزش ایلوستریتور به طراحی کاراکتر در ایلوستریتور میپردازیم.

در این مقاله از آموزش ایلوستریتور به طراحی کاراکتر در نرم افزار ایلوستریتور می پردازیم و به صورت پروژه محور به طراحی یک کاراکتر روح خواهیم پرداخت. برای شروع کار، در پنجره new document یک آرت برد در ابعاد 900*1200 ایجاد میکنیم و آن را create میکنیم. برای ایجاد بک گراند کارمان از ابزار rectangle استفاده میکنیم و به طوری که آن را در کل آرت برد میکشیم یا اینکه میتوانیم ابزار را انتخاب کنیم و روی صفحه یک کلیک انجام دهیم و به اندازه ی آرتبرد مان یک rectangle ایجاد کنیم

مستطیل ایجاد شده دارای خط دور می باشد برای از بین بردن آن میتوانید ابتدا آن را با ابزار selection انتخاب کنید و از طریق کادر stroke که در سمت چپ محیط نرم افزار قرار گرفته است آن را none کنید.

برای اجرای راحت تر طراحی در نرم افزار ایلوستریتور میتوانید گروه رنگی دلخواه و مورد نیاز خود را در پنل swatches ایجاد کنید و در حین طراحی آنها را بر روی آبجکت های خود اعمال کنید.ما در اینجا قصد داریم از طیف رنگی سرمه ای و بنفش و سفید برای طراحی کاراکتر یک بچه روح بامزه! استفاده کنیم.

در ابتدای طراحی، رنگ بکگراند کار را از داخل گروه رنگی خودمان انتخاب میکنیم و بعد شروع به ساختن بدن بچه روحمان می کنیم این کار را با استفاده از ابزار ellipse انجام میدهیم به این صورت که یک دایره رسم می کنیم. توجه داشته باشید در حین ترسیم دایره بایستی کلید shift را از روی کیبرد نگه دارید تا دایره از مرکز با ابعاد مساوی کشیده شود یعنی در واقع به شکل بیضی درنیاید.همچنین در صورتی که قصد داشته باشید سایز دایره خودتان را تغییر دهید برای اینکه فرم دایره به هم نخورد میتوانید با انتخاب دایره خودتان در حین تغییر سایز آن کلیدهای shift و alt را نگه دارید.

برای مشاهده این مطلب به صورت کامل به آدرس زیر میتوانید مراجعه کنید:

https://maktabtv.com/blog/character-design-in-illustrator/

  • ۹۸/۰۶/۰۵
  • hossein bafandeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی