آموزش ایلوستریتور

آموزش ایلوستریتور رسانه آموزشی مکتب تی وی

آموزش ایلوستریتور

آموزش ایلوستریتور رسانه آموزشی مکتب تی وی

Illustrator Training یا آموزش ایلوستریتور که در رسانه آموزشی مکتب تی وی به صورت کاملا تعاملی و عملی ایجاد میگردد.

  • ۰
  • ۰

در این آموزش ایلوستریتور به آموزش طراحی بروشور در ایلوستریتور می پردازیم.

در این مقاله از آموزش ایلوستریتور به طراحی بروشور می پردازیم. در ابتدای طراحی یک بروشور می توانیم از سایتی مانند pinterest ایده بگیریم. در اینجا ما قصد داریم به طراحی یک بروشور آکاردئونی سه لت بپردازیم. در ابتدای کار، قسمت new document  را در نرم افزار ایلوستریتور باز می کنیم و در آنجا سایزهای مورد نیاز بروشور را وارد می کنیم به این صورت که 30 cm برای عرض آن انتخاب می کنیم و 21 cm را برای طول آن انتخاب می کنیم و با این سایز طبیعتا orientation آن روی landscape تنظیم می شود. هم چنین در ادامه دو آرت برد یکی برای رو و یکی برای پشت تنظیم می کنیم. Color mode آن را CMYK انتخاب می کنیم و raster effects را روی high 300 ppi قرار می دهیم و create می کنیم.

مشاهده خواهید کرد که دو آرت برد برایمان باز می شود که می توانیم آن را با ابزار مربوط به آرت برد که در نوار ابزار قرار گرفته است جا به جا کنیم و هم چنین در صورت نیاز  تنظیمات مربوط به آرت برد را انجام دهید.

در بخش artboard که در قسمت پایین محیط نرم افزار قرار گرفته است می توانید شماره هر آرت برد را انتخاب کنید و همینطور در بخش کناری آن می توانید مشخص کنید که از نظر zoom آرت برد چه وضعیتی دارد که با انتخاب گزینه fit on screen آرت برد به صورت کامل در صفحه نمایش داده می شود.

می توانید از قبل یکسری شابلون هایی را برای نمونه طراحی کنیم که بتوانیم برای طراحی راحت تر، از آنها استفاده کنیم و آنها را با فرمان place که در منوی file قرار گرفته است به محیط نرم افزار وارد می کنیم.

در ابتدا با فشردن کلیدهای ترکیبی CTRL+R خط کش را در نرم افزار فعال می کنیم. بعد از فعال شدن روی آن کلیک راست می کنیم و millimeters را انتخاب می کنیم.

برای مشاهده این مطلب به صورت کامل به آدرس زیر میتوانید مراجعه کنید:

 

https://maktabtv.com/blog/brochure-design-in-illustrator/

  • ۹۸/۰۶/۱۴
  • hossein bafandeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی