آموزش ایلوستریتور

آموزش ایلوستریتور رسانه آموزشی مکتب تی وی

آموزش ایلوستریتور

آموزش ایلوستریتور رسانه آموزشی مکتب تی وی

Illustrator Training یا آموزش ایلوستریتور که در رسانه آموزشی مکتب تی وی به صورت کاملا تعاملی و عملی ایجاد میگردد.

  • ۰
  • ۰

22 آموزش تصویرگر برای ایجاد تصویر ایزومتریک در آموزش ایلوستریتور
توسط Sean Hodge18 اکتبر 2019 طول: زبانهای زبانی:
IsometricVectorAdobe IllustratorInspasion
همه ما به دنبال بهبود مهارت های تصویر برداری خود هستیم و اگر تمرکز شما روی یادگیری تصویرگری یا طراحی آیکون است ، پس با آشنایی با نحوه استفاده از Adobe Illustrator برای ایجاد طراحی ایزومتریک و ترسیم های ایزومتریک مهارت های تصویرگری فنی شما را تا حد زیادی بهبود خواهید بخشید. یادگیری چگونگی استفاده از Illustrator برای ایجاد نمودارهای ایزومتریک ، راه اندازی شبکه های ایزومتریک و طراحی مکعب های ایزومتریک مهارت های اساسی است که می توانید بر روی آنها بسازید.

ما مجموعه ای از آموزش ها را گردآوری کرده ایم که اصول اولیه ایجاد تصویر ایزومتریک در Illustrator و همچنین آموزش های میانی را برای شما آموزش می دهند که چگونه می توانید تصاویر تکنیکی پیچیده بسازید و سپس چند آموزش که به شما نشان می دهد چگونه می توانید خلاقانه با ایزومتریک خلاقیت پیدا کنید. در Illustrator (مانند ساخت تصاویر یکپارچهسازی با سیستمعامل ایزومتریک و منظره پر جنب و جوش ایزومتریک مبتنی بر الگوی). آماده شوید تا مهارت های خود را با طراحی وکتور با زاویه ای به سطح بعدی ببرید.

اگر به دنبال برخی از دارایی های عالی برای اضافه کردن به طرح های خود هستید ، می توانید یک انتخاب فوق العاده از بردارهای ایزومتریک بر روی Envato Elements پیدا کنید.

بردارهای ایزومتریک روی عناصر Envato
بردارهای ایزومتریک در عناصر Envato
مهارت های تصویرگر فنی خود را با این آموزش های ایزومتریک پشت سر بگذارید
کار با پیش بینی های ارتوجی و ایزومتریک اساسی
این اولین بار در یک سری آموزش هایی است که کودی واکر در اینجا در Envato Tuts + روی تصویر ایزومتریک برای ما نوشت. پروژه های ایزومتریک به هنرمندان این امکان را می دهد که بدون نیاز به استفاده از چشم انداز ، اشیاء را به سرعت ترسیم کنند. آنها اغلب در تصاویر فنی استفاده می شوند. بیاموزید که چگونه با ایجاد برخی اشیاء ساده روی یک شبکه ایزومتریک که تکنیک های تصویرگری فنی را نشان می دهد ، با طراحی ایزومتریک در Illustrator شروع کنید.

پیش بینی های ارتوجی و ایزومتریک اساسی
تبلیغات
نحوه ایجاد تصاویر پیشرفته ایزومتریک با استفاده از روش SSR
این دومین باره از یک سری آموزش هایی است که کودی واکر در اینجا در Vectortuts + روی تصویر ایزومتریک برای ما نوشت. روشی که در اینجا نشان داده شده پیشرفته تر است و نحوه ساخت اشیاء پیچیده و منحنی بدون نیاز به شبکه ایزومتریک را نشان می دهد. یاد بگیرید که چگونه از روش مقیاس ، برشی ، چرخش یا SSR استفاده کنید. این آموزش یک فرآیند تصویربرداری فنی خوب را دنبال می کند و نحوه ایجاد یک نمودار دقیق و منفجر شده از یک گیتار برقی در Adobe Illustrator را نشان می دهد.

تصاویر پیشرفته ایزومتریک با استفاده از روش SSR
نحوه ایجاد ایزومتریک منفجر شده
این آخرین ارسال در یک سری آموزش است که کودی واکر برای ما در اینجا در Vectortuts + در تصویر ایزومتریک نوشت. بیاموزید که چگونه ایزومترهای منفجر شده را ایجاد کنید ، که به آنها بیشتر به عنوان نقشه مونتاژ گفته می شود. این نوع نقشه برداری اغلب در کتابچه ها استفاده می شود تا نشان دهد چگونه اجزای اشیاء پیچیده در کنار یکدیگر قرار می گیرند. این یک آموزش تصویرگری پیشرفته برای ایجاد نمودارهای پیچیده و ایزومتریک در Illustrator است.

ایزومتریک منفجر شده را ایجاد کنید
Illustrator Tutorial: Design Illustrations Retro Isometric
مارک الیور نحوه ایجاد تصاویر یکپارچهسازی با سیستمعامل را در هواپیماهای ایزومتریک به ما نشان می دهد. این اثر زرق و برق دار است بیاموزید که چگونه او از طرح از طریق بردار در Illustrator کار می کند ، و سپس یک تصویر فرسوده را برای لمس گرافیکی نهایی اضافه می کند. در این آموزش نقاشی خلاقانه را انجام داده و آن را از طریق یک شبکه ایزومتریک در Illustrator و همچنین تکنیک های ساخت بردار کار می کنید تا این تصویر ایزومتریک تلطیف شده را ایجاد کنید.

طراحی تصاویر یکپارچهسازی با سیستمعامل Isometric
ایزومتریک بردار هنر آسان ساخته شده است
آرون میلر به ما نشان می دهد که چگونه می توان از ابزارهای سه بعدی Illustrator استفاده کرد تا صحنه ای مبتنی بر کاراکتر پر از خوشبختی و خلاقیت باشد. یاد بگیرید که ابعاد را به تصاویر مسطح منتقل کنید. استفاده از این تکنیک ، ایجاد تصاویر ایزومتریک را آسان می کند. او نشان می دهد چگونه می توانید شخصیت ها و صحنه های ایزومتریک را در Illustrator ایجاد کنید که پر از زندگی باشد. بیاموزید که صحنه را برنامه ریزی کنید ، شکل های برداری را بسازید ، هنر نقشه را به شکل های سه بعدی و موارد دیگر بسازید.

ایزومتریک بردار هنر آسان ساخته شده است
نحوه ایجاد یک شبکه ایزومتریک در Adobe Illustrator

https://maktabtv.com/Courses/illustrator/

این آموزش درباره TechnicalIllustrators.org برای مبتدیان بسیار عالی است. این نشان می دهد که چگونه به سرعت می توانید شبکه ایزومتریک را در Illustrator تنظیم کنید. این به شما امکان می دهد تصاویر ایزومتریک ایزومتریک را روی آنها چاپ کرده و از آنها بطور مستقیم در Illustrator یا حتی یک برنامه برداری دیگر استفاده کنید. شبکه های نمونه نیز برای بارگیری رایگان در دسترس هستند.

یک شبکه ایزومتریک در Adobe Illustrator ایجاد کنید
فرآیند تصویربرداری پیچیده ایزومتریک یک هواپیما در Adobe Illustrator
نینین کارتر فرآیندهای خود را برای تولید یک تصویر پیچیده ایزومتریک از یک هواپیمای بمب افکن در Adobe Illustrator به اشتراک می گذارد. این آموزش پیشرفته Illustrator یک گردش کار حرفه ای تصویرگری را نشان می دهد. بیاموزید که گرافیک را در یک صفحه ایزومتریک کمرنگ کنید و جزئیات کار بردار را بصورت گام به گام بسازید.

فرایند تصویربرداری ایزومتریک پیچیده
حروف سه بعدی مبتنی بر شبکه ایزومتریک ایجاد کنید
یاد بگیرید که چگونه از Adobe Illustrator برای خلق استفاده کنید

  • ۹۸/۰۸/۲۹
  • hossein bafandeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی