آموزش ایلوستریتور

آموزش ایلوستریتور رسانه آموزشی مکتب تی وی

آموزش ایلوستریتور

آموزش ایلوستریتور رسانه آموزشی مکتب تی وی

Illustrator Training یا آموزش ایلوستریتور که در رسانه آموزشی مکتب تی وی به صورت کاملا تعاملی و عملی ایجاد میگردد.

  • ۰
  • ۰

نحوه ایجاد الگوهای خط در آموزش ایلوستریتور Adobe Illustrator
توسط Andrei Stefan14 اکتبر 2019 دشواری: مبتدی طول: متوسط ​​زبانها:
وکتور PatternAdobe IllustratorPatternsDesign PatternsLine ArtGraphic DesignVector
تصویر محصول نهایی
آنچه شما ایجاد خواهید کرد
در آموزش امروز ، ما می خواهیم نگاهی گذرا به روند ایجاد مجموعه ای از الگوهای خط بردار در Adobe Illustrator بیاندازیم ، با استفاده از چیزی بیشتر از برخی از اشکال اساسی که می خواهیم در اینجا و آنجا تنظیم کنیم.

بنابراین ، با فرض اینکه شما نرم افزار دیگری را اجرا کرده اید ، اجازه دهید مستقیماً به داخل آن بپردازیم!

با ما در کانال Envato Tuts + کانال YouTube دنبال کنید:


آیا به دنبال بارگیری الگوهای خط بردار هستید؟ برای توصیه‌های ما مقاله زیر را بررسی کنید:


نرم افزار آدوبی فتوشاپ
40+ بهترین الگوهای خط جدید (بردار و PSD)
ملودی نیسز
1. نحوه تنظیم پرونده پروژه جدید
مانند هر پروژه جدید ، ما می خواهیم با تنظیم یک سند جدید کارها را شروع کنیم. بنابراین به File> New بروید (یا از میانبر صفحه کلید Control-N استفاده کنید) و از تنظیمات زیر استفاده کنید:

پروفایل: وب
تعداد تابلوهای Artboard: 3
فاصله: 200 px
ستون ها: 3
عرض: 400 پیکسل
قد: 400 پیکسل
تنظیم یک سند جدید
2. چگونگی ایجاد اولین تنوع الگوی
اکنون که تنظیم پرونده پروژه خود را تمام کردیم ، می توانیم در اولین بخش الگوی تکرار شونده ، که بعداً برای ایجاد الگوی واقعی از آن استفاده خواهیم کرد ، شروع به کار کنیم.

تبلیغات
مرحله 1
با استفاده از یک مربع 400 400 400 پیکسل ، شکل اصلی را برای پس زمینه ایجاد کنید ، که ما با استفاده از # 78B9FF آن را رنگ می کنیم و سپس با استفاده از گزینه های مرکز افقی و عمودی تراز پانل Align ، در Artboard اول قرار می گیریم.

ایجاد زمینه برای الگوی اول
گام 2
ابزار Pen (P) را بگیرید و با استفاده از یک Stroke به ضخامت 4 پیکسل (#FFFFFF) که از گوشه سمت چپ بالای پس زمینه شروع می شود ، یک خط مورب بکشید و از پایین به راست آن پایین بروید.

اضافه کردن خط مورب برای الگوی اول
مرحله 3
با رفتن به Effect> Distort & Transform و اعمال جلوه Zig Zag با تنظیمات زیر شکلی را که تازه ایجاد کرده ایم تنظیم کنید:

اندازه: 4 px
مطلق: بررسی شد
خطوط در هر قطعه: 15
امتیاز: صاف
اثر زیگ زگ را به اولین خط مورب اضافه کنید
نکته سریع: هنگام تنظیم اثر ، اطمینان حاصل کنید که از یک عدد عجیب و غریب برای جعبه ورودی Ridges per segment استفاده می کنید ، زیرا در غیر این صورت وقتی الگوی بزرگتری را ایجاد می کنید ، خطوط شما به درستی تراز نمی شوند.

مرحله 4
با انتخاب شکل انتخاب شده ، خطوط سمت چپ را با کلیک راست کلیک کرده و سپس به Transform> Move بروید و در قسمت مقدار Horizontal -8 px را وارد می کنیم و 8x را در حالت Vertical قرار می دهیم ، تا مطمئن شوید دکمه Copy را در آن فشار دهید. سفارش برای ایجاد خط اول.

ایجاد اولین نسخه از خط zig zag
مرحله 5
پس از اولین نسخه ، به سادگی از میانبر صفحه کلید Control-D (24 بار) استفاده کنید تا این عمل را کپی کنید تا جایی که فضای خالی پایین را پر نکنید.

خطوط سمت چپ را به الگوی اول اضافه کنید
مرحله 6
با انتخاب دوباره سکته مغزی ، خطوط بالا سمت راست را اضافه کنید و سپس با طی کردن همان روند ، مطمئن شوید که جهت موقعیت را معکوس می کنید ، با استفاده از مقدار 8 px برای قسمت Horizontal و -8 px برای vertical .

پس از اولین نسخه ، موارد باقی مانده را با استفاده از میانبر صفحه کلید Control-D (23 بار) اضافه کنید ، مطمئن شوید که (گزینه> Same> Stroke Color) را انتخاب کرده و سپس با استفاده از میانبر صفحه کلید Control-G ، همه آنها را با هم گروه بندی کنید.

اضافه کردن خطوط بالا به راست به الگوی اول
مرحله 7
الگوی فعلی را با ایجاد یک کپی (Control-C) از پس زمینه ، که در مقابل آن می چسبانیم ، تمام کنید و سپس با استفاده از آن و خطوط مورب انتخاب شده ، بر روی دکمه راست کلیک کنید> ساخت Clipping Mask.

پس از اتمام کار ، قبل از حرکت به الگوی بعدی ، اطمینان حاصل کنید که شکل و پس زمینه انتخاب شده و سپس آنها (Control-G) را با یکدیگر گروه بندی کنید.

به پایان رساندن الگوی اول

https://maktabtv.com/Courses/illustrator/

3. نحوه ایجاد تغییرات دوم الگوی
با فرض اینکه کار خود را در بخش تکرار الگوی اول به پایان رسانده اید ، به Artboard همسایه بروید ، جایی که به تدریج بخش بعدی را می سازیم.

مرحله 1
شروع به کار بر روی ستون اول تکرار اشکال با ایجاد یک مربع 20 20 20 px کنید ، که ما با استفاده از # FFE180 رنگ می کنیم و سپس در گوشه سمت چپ پایین Artboard قرار می دهیم ، همانطور که در تصویر مرجع مشاهده می شود.

ایجاد شکل اصلی برای تکرار شکل الگوی دوم
گام 2
با انتخاب نقاط لنگر راست آن با استفاده از ابزار Direct Selection (A) ، شکل مورد نظر خود را تنظیم کرده و سپس با استفاده از ابزار Move (کلیک راست> تغییر شکل> انتقال> حرکت> عمودی> 16 px) آنها را به پایین 16 پیکسل فشار دهید. )

تنظیم شکل تکرار الگوی دوم
مرحله 3
با ایجاد یک کپی (Control-C) از آن ، شکل مورد نظر را با استفاده از روش Stroke به شکل زیر بکشید ، که در مرحله بعدی آن را در قسمت جلویی (Control-F) می چسبانیم و با تغییر رنگ اول به # 191515 تنظیم می کنیم و سپس تنظیم می کنیم Stroke Weight to 4 px و Corner to Round Join. پس از اتمام کار ، با استفاده از صفحه کلید Control-G ، دو شکل را با هم انتخاب کرده و گروه بندی کنید

  • ۹۸/۰۸/۳۰
  • hossein bafandeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی